ממ"ז צפון לפרויקטור מירון: "נוצר אמון, החשדנות ירדה"

איתי גדסי No Comments on ממ"ז צפון לפרויקטור מירון: "נוצר אמון, החשדנות ירדה"

מתניעים את מתווה ההילולא: הפרויקטור דייטש נפגש עם מפקד מחוז צפון, בכירי המשטרה, אנשי ההפקה והבטיחות. מפקד המחוז ניצב תחאוכה: "הצלחנו בזמן קצר לבנות פה יחסי אמון נדירים שלא היו בעבר, וכל החשדנות ירדה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במקביל לישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) בה אושרה העברת הסמכויות לידיו של שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, פרויקטור מירון, יוסי דייטש, נפגש בהר מירון עם מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב שועאע (שוקי) תחאוכה, מפקדי המרחבים, אנשי המועצה, אחראי הבטיחות וההפקה ומהנדסי הבטיחות, לגיבוש מתווה ראשוני לקראת ההילולא הקרובה ומתווה מקיף לשנים הבאות.

בפגישה הוצגו למשתתפים נתוני ההילולות בשנים הקודמות לצד הפקת הלקחים מהאסון ומקריסת המתווה בהילולא דאשתקד.

הנוכחים סיירו בנקודות השונות במעלה ההר ולמדו את השטח מקרוב, בסיור שהחל במתחם החדש בשיפולי ההר מחוץ ליישוב והסתיים סמוך לציון. במהלך הסיור הוצגו לנוכחים התכנית להרחבת צירי העלייה והתנועה להר, המתחם החדש שצפוי להפתח, הסדרי התנועה הנרקמים ושטחי הכינוס החדשים שמוכשרים כבר בימים אלו.

בפתח הישיבה אמר מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שועאע (שוקי) תחאוכה: "סוף כל סוף יש פרויקטור חדש ומקצועי, אמרתי כבר בכמה הזדמנויות שאני שמח באמת שזה האיש שנבחר. הצלחנו בזמן קצר לבנות פה יחסי אמון נדירים שלא היו בעבר, וכל החשדנות ירדה. כולנו יחד נרתמים למשימה החשובה הזו בכל הכוחות, כשבראש יש לנו יעד אחד ברור: שתהייה שמחה גדולה ושאנשים יחזרו הביתה בשלום".

הפרויקטור יוסי דייטש הוסיף: "היום, י"ב באדר, הנחנו את אבן הפינה להילולת הרשב"י תשפ"ג בפרט ולהילולות הבאות בכלל. עם ישראל, בארץ ובתפוצות, נמצא בטראומה מהשנים הקודמות. היו לנו שלוש שנים קשות בכל הנוגע להילולא המסורתית בהר מירון, היתה את שנת הקורונה שלא נחגגה בה ההילולא, לאחריה היה את האסון ולאחריו, בשנה שעברה, את הקשיים במתווה ועוגמת הנפש של עשרות אלפי החוגגים".

לדברי דייטש, "השנה בעזרת השם תהיה שנה של מפנה. באנו לפה בשביל לדאוג להילולא שמחה ובטוחה ושמאות אלפי החוגגים יוכלו לבוא בשלום ולחזור הביתה בשלום. עם ישראל כולו מצפה ומייחל לרגע הזה ואנחנו שלוחיו לדאוג שהכל יתבצע על הצד הטוב ביותר. בשם השם נעשה ונצליח".



0 תגובות